Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Úkolč. 12

Napište pokud možno konkrétní příklad z praxe firmy, kterou
znáte, a nastylizujte a napište reklamaci a odpověď na ni.
Odvolací údaje zvolte dle vlastního uvážení.

2. povinnosti kupujícího: zaplatit dohodnutou cenu ve sjednanaém
termínu. Pokud je s placením v prodlení, zasílá mu dodavatel
upomínku. Většinou ve formě formuláře. V případě, že odběratel
nezaplatí po 1. upomínce, dodavatel posílá 2., případně i 3.
upomínku.

UPOMÍNKA
je písemnost, kterou žádá dodavatel odběratele, aby uhradil
fakturu, která již byla splatná. Posílá se doporučeně.

1. upomínka je stylizovaná jednoduše, věcně a velmi slušně,
prodávající v předpokládá, že jeho obchodní partner již
mezitím zaplatil.
2. upomínka se posílá v případě, že dlužník fakturovanou částku
neuhradil ani v dodatečném termínu. Bývá stylizovaná už bez
zdvořilostních frází, často i bez oslovení.

Žádné komentáře:

Okomentovat