Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Napriek horeuvedeným skutočnostiam sa môj názor na

Napriek horeuvedeným skutočnostiam sa môj názor na písíčká vôbec nezmenil. Stále ich považujem za riadny odpad, tým skôr, že som teraz nútený s nimi robiť viac ako v minulosti. O Windowsoch sa radšej ani zmieňovať nebudem, lebo nechcem byť neslušný a ani toľko nadávok nepoznám, aby som ich mohol dôkladne opísať. Mojou jedinou nádejou je, že celý tento systém raz krachne, že ho prekoná niečo iné - i keď to už ťažko bude Amiga - ale nech to je pre mňa čokoľvek.

No, tak som si trochu uľavil na duši a môžem prejsť na podstatné veci. Mimochodom, ak teraz uvažujete o mojom psychickom zdraví, je to jasný dôkaz, že ste nikdy hlbšie nepracovali v Amigovskom Workbenchi.

1.1.2 Konečne niečo podstatné alebo Copyright samotný

Ešte minulý rok som tieto texty písal v podstate pre vlastnú potrebu, i keď som ich neskôr záujemcom nahrával. Tento rok to už nie je celkom tak, píšem ich totiž už nielen pre seba, ale aj pre istého človeka, ukývajúceho sa pod označením “Ľuboš of Mirsoft”. A čo on s tým má vlastne spoločné, okrem toho, že mu nahrávam tieto texty. Nuž to, že mi požičal Notebook, čo dosť výrazne ovplyvnilo ich výzor, rozsah i platformu (pozri nasledujúcu kapitolu).

Žádné komentáře:

Okomentovat