Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Takže k veci:

1. Ak sa vám niečo na týchto textoch nepáči, pokojne si to upravte (pokiaľ nepôjde o vymazanie stôp po autorovi, čiže mne), ale kvôli bodu 2 si ponechajte si aj originály.
2. Ak poznáte niekoho, o kom si myslíte, že by sa mu tieto texty tiež zišli, kľudne mu ich nahrajte, ale v prípade že ste využili právo z bodu 1, nahrajte mu aj originály! Nech si môže vybrať, či sa mu viac páči váš, alebo môj štýl.
3. A nakoniec: ak si myslíte, že by moja práca mala byť nejako (najlepšie finančne) ohodnotená, neváhajte, a navaľte prachy!!! :-)) (Skutočne by sa mi veľmi zišli.)

1.1.3 Trochu informácií pre zvedavých alebo Notebook

Ak si ty, čitateľ, mojím “ročníkovým” spolužiakom z Ekonomickej Univerzity, tak ak ti to ešte nedošlo (o čom pochybujem), tak ten exot, čo chodí na prednášky (a aj inam) s notebookom a tam usilovne ťuká, som ja osobne.

Poskytnutie mi notebooku Ľubošom of Mirsoft spôsobilo niekoľko zmien v týchto textoch:

Žádné komentáře:

Okomentovat