Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Začal som písať v MS Word-e - je

• Začal som písať v MS Word-e - je to síce poriadne shitný editor, ako väčšina vecí od Microsoftu, ale bohužiaľ je najrozšírenejší. To spôsobilo aj tú zmenu vo výzore a najmä dĺžke týchto textov (stačí pridať do textu jeden malý obrázok a hneď má dokument o pár desiatok kilo viac - to je genialita formátu).
• Zmizla hypertextová forma. To je spôsobené tým, že sa mi nechce programovať v DOS-e, pod Windows nijaký programovací jazyk nemám a tak isto som nezohnal nijaký konverter textu do formátu Windowsovského helpu. Ak mi v niektorej z týchto oblastí môžete pomôcť (a urobíte to), budem rád nielen ja, ale myslím že aj väčšina “používateľov” týchto textov.
• Radikálne sa znížil počet skratiek. Toto bola oblasť, v ktorej som na Amige bol maximálne neústupčivý, i keď takmer všetci na moje skratky nadávali. Keďže som ich vtedy až doma opisoval z papiera do počítača, jednoducho som nebol ochotný všetky tie dlhokánske slová vypisovať. Tým, že teraz píšem poznámky priamo na prednáške, kde vďaka uspokojivej rýchlosti môjho písania mám dosť času ich vypisovať, ponechal som len tie, ktoré nahradzujú tie najdlhšie a zároveň najpoužívanejšie pojmy.

Žádné komentáře:

Okomentovat