Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ

- tvorba komplexních strategických plánů:
- dotýká se časového horizontu 5 a více let, musíme si odpovědět na tyto otázky:
- vytýčení vize (poslání firmy) – dlouhodobý záměr rozvoje
- stanovení strategických cílů (výstavba zahr. pobočky)
- stanovení silných a slabých stránek firmy a příležitosti, nebezpečí trhu = SWOT analýza
- popis okolí firmy – umístění podniku, napojení na dopravu
- základní směry chování firmy – obranné, …
- výrobkové portfolio či služby – co vyrábím a jaké služby poskytuji
- základní pravidla a prostředky
- posouzení rozložení zdrojů, dostupnost – suroviny
- rozpočty a zpětná kontrola plánů

Strategické cíle podniku
- předmětem vrcholového vedení za účasti středního managementu, jedná se o dlouhodobé změny vývoje firem
- ziskovost
- růst firmy

Žádné komentáře:

Okomentovat