Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

- pokud spotřebitelská smlouva nebyla ...

- pokud spotřebitelská smlouva nebyla uzavřena v provozovně dodavatele, může spotřebitel od smlouvy odstoupit písemně do 7 dnů od jejího uzavření, nedošlo-li ke splnění dodávky zboží či služeb dodavatelem, může od smlouvy odstoupit do 1 měsíce
- dodavatel musí spotřebitele písemně upozornit na právo odstoupit od smlouvy nejpozději při uzavření smlouvy, písemné upozornění musí obsahovat i označení osoby, u níž je třeba právo uplatnit, včetně bydliště a sídla této osoby; při porušení této povinnosti má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 1 roku od jejího uzavření - - - toto ustanovení se nevztahuje na smlouvy:
- jejichž předmětem je výstavba, prodej, nájem nebo jiné právo k nemovitosti (s výjimkou smluv o opravách a dodávce zboží do nich začleněných)
- na dodávku potravin nebo zboží běžné spotřeby
- dodávku zboží a služeb, které nebyly uzavřeny podle katalogu dodavatele
- na smlouvy pojistné a o CP
- spotřebitelská smlouva uzavřena na dobu delší než 3 roky musí mít písemnou podobu a musí být vyhotovena v českém jazyce

VII.
A. Jednání podnikatele
- podnikatel fyz.os.jedná osobně nebo za ni jedná zástupce; právnická osoba jedná statutárním orgánem nebo za ni jedná zástupce

Žádné komentáře:

Okomentovat