Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

§ 5 Osobitý charakter

(1) Dizajn má osobitý charakter, ak sa celkový dojem, ktorý vyvoláva u informovaného užívateľa, odlišuje od celkového dojmu, ktorý u takého užívateľa vyvoláva dizajn sprístupnený verejnosti pred dňom vzniku práva prednosti

§ 6 Sprístupnenie verejnosti
(1) Dizajn sa považuje za sprístupnený verejnosti, ak bol zverejnený po zápise do registra dizajnov (ďalej len "register") alebo vystavený, použitý v obchode, alebo inak sprístupnený verejnosti pred dňom vzniku práva prednosti.

§ 7 Dizajny dané ich technickou funkciou a dizajny vzájomného prepojenia
(1) Pri skúmaní podmienok na zápis dizajnu do registra sa neprihliada na znaky, ktoré
a) sú dané výlučne technickou funkciou výrobku,
b) musia byť reprodukované v ich presnom tvare a rozmeroch tak, aby mohol byť výrobok, v ktorom je dizajn stelesnený alebo na ktorom je dizajn použitý, mechanicky spojený s iným výrobkom alebo umiestnený do tohto výrobku, okolo tohto výrobku alebo oproti tomuto výrobku tak, aby každý výrobok mohol plniť svoju funkciu.

Žádné komentáře:

Okomentovat