Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Služby pro firmy, organizace a instituce

Obecné informace

Pro uzavření smlouvy o zřízení a vedení účtu mezi právnickou osobou a Moravia Bankou jsou potřebné níže uvedené dokumenty:
• Platný průkaz totožnosti statutárního orgánu nebo osob, které mohou jednat za společnost.
• Doklad osvědčující existenci firmy (např. výpis z obchodního rejstříku, stanovy, statut, zřizovací listina, u cizozemců s úředně ověřeným překladem).

Podmínky, za kterých lze u Moravia Banky vést běžný účet, obsahuje dokument „Všeobecné obchodní podmoky Moravia Banky, a.s. pro zřizování, vedení a rušení běžných účtů a provádění platebního styku a zúčtování“. Je k dispozici na všech pracovištích banky.

Úrokové sazby a poplatky k jednotlivým typům produktů a služeb jsou uvedeny v aktuálním „Ceníku služeb Moravia Banky, a.s. pro zřizování, vedení a rušení běžných účtů a provádění platebního styku a zúčtování“. Je k dispozici na všech pracovištích banky.

Úrokové sazby jsou dle výše zůstatku na účtu rozděleny do 4 pásem a jsou podle typu produktů pevné nebo vázané na základní sazbu Moravia Banky, nebo ne diskontní sazbu ČSB. Připisování úroků je podle typu produktu denní, měsíční, čtvrtletní, roční nebo na konci vkladu.
U vkladů nad 1 mil. Kč se úrok sjednává individuálně.

Žádné komentáře:

Okomentovat