3.1.4 Československá obchodní banka
Československá obchodní banka nabízí v současné době tři produkty elektronického bankovnictví:
• ČSOB Linka 24 = Phone banking
• Edifact
• OB Multicash
3.1.4.1 ČSOB Linka 24
je nový systém telefonního bankovnictví ČSOB, který umožňuje klientům získávat informace a provádět vybrané bankovní operace prostřednictvím klasického či mobilního telefonu. Je určený pro klienty z řad fyzických a právnických osob, které mají v ČSOB veden běžný účet.
Čtyři způsoby komunikace s bankou:
• klientští poradci (bankovní specialisté)
• systém automatických služeb (hlasová služba)
• strukturované SMS zprávy (služba SMS Standard)
• menu SIM Toolkit aplikace – šifrované SMS zprávy (služba ČSOB Mobil 24, tzn. obecně GSM Banking pro uživatele sítě Paegas)
Systém nabízí následující služby:
• informace o účtech (zůstatek účtu, soupis požadovaných položek, duplikát standardního výpisu, informace o neprovedených platbách TPS)
• TPS (tuzemský platební styk) – příkazy k úhradě a inkasu, trvalé příkazy k úhradě (založení, změny, zrušení), souhlas k inkasu (zřízení, změna, zrušení), souhlas k SIPO
• ZPS (zahraniční platební styk) – příkazy k úhradě
• převod mezi účty téhož klienta ve stejné měně nebo v různých měnách (konverze)
• základní informace o finanční skupině ČSOB a KBC
• informace o produktech a službách ČSOB, kurzech a úrokových sazbách a poplatcích ČSOB
• aktuální informace z peněžního a kapitálového trhu
Žádné komentáře:
Okomentovat