Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

3. Objednávka

Je-li kupující spokojen s nabídkou prodávajícího, zasílá mu objednávku, která je základem pro uzavření kupní smlouvy.

Náležitosti:
- název firmy objednávajícího včetně úplné adresy,
- číslo a datum objednávky,
- přesný popis objednávaného zboží,
- množství a cenu (bez daně či s daní z obratu),
- termín a způsob dodání (drahou, poštou, autem prodávajícího),
- způsob potvrzení objednávky prodávajícím (na kopii objednávky, faxem),
- bankovní spojení, telefon, fax, dálnopis,
- podpis objednávajícího (razítko není dle obch. zákoníku podmínkou).

Písemné objednávky mají tuto formu:
- doporučený obchodní dopis
- formulář zasílaný doporučeně
- součást nabídky prodávajícího - např. inzerátu.

Z hlediska stylistického neobsahuje objednávka žádné zdvořilostní fráze, často se upravuje do podoby formuláře, do kterého lze neměnné a opakující se údaje předtisknout.

Žádné komentáře:

Okomentovat