Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Pozvánky na porady

- náležitosti
- název fy, která poradu pořádá
- účel porady
- datum a místo konání, hodinu zahájení
- program - tj. jednotl. body jednání, příp. i s jejich časovým
rozvržením
- termín ukončení porady
- důležité poznámky pro účastníky (má-li si někdo něco připravit,
je-li zajištěno občerstvení,atd.)
- místo a datum vyhotovení
- jméno a funkci pracovníka, který poradu svolává

(Pozn.: u rozmnožených ppozvánek se za jméno uvádí zkratka
v.r., což znamená vlastní rukou - vlastnoruční podpis se pak už
neuvádí)

Forma a úprava pozvánky:
Na čistý list papíru, text jasný, stručný, důležité údaje
zvýraznit, důležitá je estetická úprava - text by měl být
rovnoměrně rozložen, dolní okraj vždy o něco větší než horní.
Na firemní dopisní předtisk - pro účastníky jiných firem - úprava
dle CSN
Jako osobní dopis - pro významné účastníky jednání

Žádné komentáře:

Okomentovat