- úvod - zdvořilostní fráze, např. zmínka o dosavadní dobré
spolupráci
- důvod nespokojenosti - jaké zboží a podle které (číslo)
smlouvy, objednávky či odvolávky nebylo včas dodáno, problémy,
které kupujícímu z prodlení vznikly,
- žádost o urychlené plnění - stanovení termínu
- upozornění na sankce (penále z prodlení, odstoupení od smlouvy,
pokud jde o podstatné porušení smlouvy),
- závěr - např. vyjádření přesvědčení, že šlo o výjimkku.
Na oprávněnou urgenci musí dodavatel odpovědět. Je vhodné uvést
omluvu, vysvětlit příčiny zdržení, oznámit datum odeslání zásilky
a ujistit odběratele o další dobré spolupráci.
Dosud jsme byli vždy spokojeni s Vaší přesností v plnění
uzavřených kupních smluv. Nemile nás tedy překvapilo, že jste nám
dosud nedodali 30 t koksu "ořech 2" podle potvrzené objednávky č.
289/15 ze dne 4.5.1994. Naši zákazníci mají o zlevněný koks velký
zájem, a proto Vás žádáme o urychlené dodání do 5 dnů. Pokud
tento termín nedodržíte, budeme nuceni od kupní smlouvy
odstoupit.
Žádné komentáře:
Okomentovat