Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Bankovní marketing

Obsah:
- trh výrobků a služeb (charakteristika trhu, chování spotřebitele, mezní a celkový užitek, rovnováha spotřebitele při přímé měřitelnosti užitku, odvození křivky poptávky, charakteristika poptávky na trhu)
- marketing, jeho cíle, podstata a význam (koncepce a cíle marketingu, marketingový výzkum a jeho nástroje, 4C, marketingový průzkum a výběr trhu, zdroje informací a členění marketingového mixu)
- klient banky a segmentace bankovnictví (strategie podle funkčnosti trhu, segmentace v zaměstnání,
- marketingový mix v bance (jednotlivé druhy politik, bostonská matice BCG)

Trh výrobků a služeb – chování spotřebitele

Trh výrobků a služeb je základem analýzy, je to trh užitečných statků:
1. materiální povahy – výrobky
2. nemateriální povahy – služby
určených k uspokojování potřeb spotřebitele, ke konečné spotřebě.

Žádné komentáře:

Okomentovat