analýza prodeje, cenové studie, info o konkurenci, předpovědi.
Jde o souhrn aktivit zkoumající všechny části mark.praxe, včetně trhů, cen, chování zákazníků.
Součástí mark.výzkumu je výzkum a průzkum trhu.
Výzkum trhu je výzkum nabídky a poptávky, zajišťuje info potřebné o trhu, zkoumá trh a jeho faktory hlouběji a dlouhodobě.
Průzkum trhu, jedná se o krátkodobou jednorázovou činnost, kt zajišťuje okamžitou situaci na trhu a změny vývoje trhu.
Účelem mark.výzkumu je předpovědět to, jakým způsobem se budou zákazníci chovat na trhu a tím snížit své riziko podnikání.
Mark.průzkum má zajistit info o všech vlivech, kt působily nebo budou působit na trh.
Zaměřuje se na analýzy prodeje, cenové studie, obchodní trendy,…….
Žádné komentáře:
Okomentovat