Zjišťování potřeb formou otázek, analýza problému
a) Nejprve pokládáme zjišťovací otázky a pak shrnující typu „co“, „jak“, „proč“.
b) Neztrácet zrakový kontakt s klientem
c) Shrnutí klientových zájmů a potřeb
Modus operandi lze zahrnout do 2. Bodu prodejního rozhovoru.
14) ZPĚTNÁ VAZBA V ŘÍZENÍ
Komunikace shora
Předávání informací, které vznikají na určitém stupni řízení podniku a šíří se v hierarchii struktury směrem dolů s cílem informovat a ovlivňovat ostatní. Dává zaměstnancům informace o jejich podniku a zpětnou vazbu o výsledcích jejich pracovní aktivity.
Formy komunikace shora:
• Přímé ústní nebo písemné příkazy
• Instrukce, návody a podobně
• Podnikové publikace
• Informační brožury
• Belletiny pro zaměstnance
• Nahrané vzkazy
Žádné komentáře:
Okomentovat