Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Ty závisejí na dvou základních momentech:

 kvalita rozhodování (zvolení správného řešení)
 vlastní realizace řešení (kvalita, důslednost, včasnost provedení záměrů)
Volbou řešení a formulací rozhodnutí by úloha manažera neměla končit.
Pokud nejsou sami realizátory rozhodnutí, musí též věnovat přiměřenou pozornost i formám aktivizace všech pracovníků, kteří budou rozhodnutí uskutečňovat.
Jinak i sebelepší záměry, jsou-li provedeny částečně, nedokonale či pozdě, jsou v konečném důsledku hodnoceny negativně.

K úspěšné realizaci vybrané varianty by měly být splněny tyto podmínky:
1. chtít – vyžaduje získat příznivé postoje (ochotu) realizátorů k uskutečnění daného úkolu, lze k tomu využít různé motivační nástroje
2. vědět – předpokládá podat realizátorům dostatek informací (podkladů dat, souvislostí) o daném úkolu a o cílovém stavu, který by měl být dosažen a dále předpokládá udržovat u všech spolupracovníků vysokou úroveň aktuálního povědomí o daném oboru (vést průběžné vzdělávání pracovníků)

Žádné komentáře:

Okomentovat