Dalším C je Pracovník (person), musí zajisti, aby zákazník byl spokojený, aby se vracel, atd.
Fáze vývoje zákazníka jsou:
• Prvně kupující zákazník, ten prvně požaduje určitou službu, je ovlivněn reklamou, získal si informace, …
• Vracející se zákazník, ten je ještě svým způsobem anonymní
• Klient, zákazník, který už je neanonymní, v bance ho znají jménem, popř. V. I. P.
• Advokát, který banku obhajuje
• Člen, který je určitým způsobem k dané bance připoután – věrností karty, je členem ve smyslu, že je zaevidován u nějaké firmy, která zná jeho zvyklosti, pojištění.
Cíle banky mohou být dosaženy některou z následujících strategií
• Prodejem stávajících produktů na stávajícím trhu
• Prodejem nových produktů na stávajícím trhu
• Prodejem stávajících produktů na nových trzích
• Prodejem nových produktů na nových trzích
Žádné komentáře:
Okomentovat