SPECIFICKÉ METODY PVČ 6.
OBLASTI ANIMACE:
Turismus – účinná metoda, která poskytuje příležitost k zapomenutí na osamělost, letargii = lhostejnost a pasivitu rekreantů a prostřednictvím animativních programů zlepšuje náladu
Teologie – původní označení duchovní péče
Medicína – re-animace, regenerace, k návratu do všední společnosti
Terapeuti – anti- psychiatrie, která čelí klinické psychiatrii, schopnost vyjádření se nepotlačuje, společné utváření znovuobjevené komunikace
Pedagogika – práce s mladými, vzdělávání dospělých, metodický postup principu formování skupinové práce
Plánovači výchovy – animativní didaktika jako alternativa pro školní didaktiku, nástroj překonávání technologie školy, prostředek rozbíjení školy ze vnitř
Architekti a urbaniské – pomocí animace sjednotit doposud oddělené oblasti soukromí a veřejnosti
Psychologové propagace a tvůrci prostředí – animativní komunikační prostory, které napomáhají zdolávání kontaktních prvků a navázání nových vztahů
Divadelníci – animace jako nové komunikační médium, uvolňuje tvořivost a podněcuje spolurozhodování publika
- celistvé jednání mezi cílem, obsahem, metodou, procesem a účinkem
- nástroj podněcování kreativity, komunikace, integrace a participace
- 2 formy – práce se skupinami a řešení problémových situací a práce s obcí přes společenský a kulturní rozvoj občanů
Žádné komentáře:
Okomentovat