Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Obchodní politika banky se člení:

1. na rozhodování konstitutivní – při zakládání bank
2. zhodování provozní – při chodu banky
3. rozhodování marketingové – jedná se o vnější politiku banky

Obchodní politika banky je chápána podle způsobu vlivu na:

1. vnitřní politika – podle potřeb banky, všechny aktivity uvnitř
2. vnější politika - orientuje se na získávání klientů

Cílový systém banky
Je tvořen kvalitativním vrcholným cílem, kterým je maximalizace zisku banky a trvalý růst tržní hodnoty akcie.
Samozřejmě, že banka má i dílčí cíle a některé z nich jsou ve vzájemném rozporu, z čehož vyplývá možné ohrožení vrcholného cíle.
Dílčími cíli jsou především:
- rentabilita (solventnost)
- likvidita
- riziko (jistota)

Žádné komentáře:

Okomentovat