Bankovní služby mohou být nabízeny hospodárněji díky centralizaci.
Z marketingového hlediska si tento systém mohou dovolit jen některé banky (E-banka).
Obecně platí, že se uplatňuje tento systém u služeb spojených s velkými riziky, u služeb málo častých, u služeb vysoce odborných nebo vysoce problémových.
Klient rozhoduje zpravidla dle kvality a pověsti banky, vyhledá si ji a dojede za ní.
Zpravidla se jedná o banku úzce specializovanou na sortiment nabízených služeb nebo cílovou skupinu zákazníků.
ORGANIZOVÁNÍ PRUBĚHU ČINNOSTÍ V BANCE
Týká se pracovního procesu ve vztahu k místu a času.
Pracovní proces je tvořen řadou úkonů, které mohou být vykonávány buď na
- 1 místě banky
- více místech banky
Rozdíl mezi průběhem práce v bance a v podniku je především v co nejkratším průběhu činností v bance.
Žádné komentáře:
Okomentovat